Harlequin släpper nya serien DARE - heta, sensuella och lustfyllda böcker med starka och självständiga kvinnor!

Pressmeddelande   •   Jun 14, 2018 15:20 CEST

Harlequin DARE är nytänkande romance i storstadsmiljö med inslag av överraskande och sensuella scener. Böckerna utkommer med två titlar varannan månad från och med juli 2018.

De första två titlarna i serien släpps i dagligvaruhandeln och som e-bok vecka 27 och är böcker skrivna av kvinnor för kvinnor och vänder sig till läsare mellan 20-65 år. Handlingen utspelar sig i glamourösa storstäder som Paris, New York och Sydney, men även på semestermål som drömlika Karibien och Amalfikusten. Huvudkaraktärerna är självständiga, orädda och mitt i karriären. I DARE får läsaren en oslagbar blandning av lust, heta möten, spänning och en stänk humor. Harlequin DARE är den perfekta verklighetsflykten för 2000-talets kvinnor.

Under 2019 fyller varumärket Harlequin 40 år och kommer firas på olika sätt under hela året med start den 14 februari!

För mer information kontakta:

Sarah Wallskog Lindvall

Sarah.wallskog.lindvall@harpercollins.se