​Kom till Sundstorget och prata med Helsingborgs politiker

​Kom till Sundstorget och prata med Helsingborgs politiker

Ta chansen att prata med Helsingborgs politiker innan höstens val till riksdag, landstings- och kommunfullmäktige. Tre veckor innan valet förvandlas en del av Sundstorget till Demokratitorget där politiska partier finns på plats för att samtala med allmänheten. Bakom initiativet står de, i dagsläget, sittande partierna i kommunfullmäktige i Helsingborgs stad.

Datum: 18 augusti – 8 september

Tid: Dagligen kl. 10.00-18.00 (Obs. Tiderna kan avvika då partierna själva väljer vilka dagar och tider de är på plats)

Var: Sundstorget, Helsingborg

Fakta

Partier i kommunfullmäktige: Centerpartiet, Kristdemokraterna, Liberalerna, Miljöpartiet, Moderaterna, Socialdemokraterna, Sverigedemokraterna, Vänsterpartiet.

Representerar du ett parti utanför kommunfullmäktige i Helsingborg stad och vill vara del av arrangemanget? Kontakta samordnarna för mer information.

För mer information kontakta någon av samordnarna på Helsingborgs stad:

Ida Friberg

ida.friberg@helsingborg.se

Jessica Bernebring Melander
jessica.bernebringmelander@helsingborg.se

Helsingborg är livskvalitet och engagemang. Här finns förutsättningar för människor att utveckla och utvecklas. Helsingborg är platsen för dig som vill något. Möt oss på helsingborg.se.