Tina Nordström, Snickar-Björn och Anna Braun finns på plats vid Bomässan i Helsingborg Arena 5-7 april. Fotograf: Lennart Weibull

Bomässa på Arenan

Ska du bygga huset du alltid drömt om? Renovera köket? Eller är det dags att piffa till trädgården inför våren? Det är återigen dags för Bomässan i Helsingborg Arena där du kommer hitta inspiration, nyheter och experthjälp.

På Bomässan i Helsingborg Arena 5-7 april har du möjligheten att träffa många företag som delar med sig av både kunskap och inspiration kring allt som rör byggnation, renovering och inredning.

Möt TV-profilerna Snickar-Björn (lördag) som visar hur du gjuter i betong och barnens favoritinredare Anna Braun (söndag) från Fixa Rummet på SVT som ger tips och råd för barnrummet. Kocken Tina Nordström finns på plats lördag kl. 12.00-14.00 på Bomässans scen.

Välkommen till Bomässan i Helsingborg Arena 5-7 april. Läs mer

Carl-Johan Sandberg, presskontakt Bomässan, carl-johan@compassfairs.se, 076-119 17 98.
Bertil Alm, projektledare Helsingborg Arena & Scen AB, 073-231 14 09.