Talang Sverige har audition i Helsingborg Arena

Talang Sverige har audition i Helsingborg Arena

För första gången är det inte några begränsningar för vilka talanger som kan delta. Eld, akrobater, djur, sångare, motorfordon – alla nummer har varit välkomna att söka. Under tv-inspelningen den 26-27 november i Helsingborg Arena kommer det vara sittningar med publik, köp biljetter.Jury och programledare för "Talang Sverige" är Carolina Gynning, Shirley Clamp, Robert Aschberg och Tobias Karlsson.

Publikbiljetter och show

Det kommer att vara en show fylld med spänning, glädje, förundran och överraskningar tillsammans med våra talanger på några av Sveriges största arenor. I samband med vår auditionsturné kommer vi även att anordna ett talangevent. I eventbyn kommer det att arrangeras tävlingar, aktiviteter, roliga happenings och överraskningar.

Åldersgräns: 12 år, 8 år med målsman.
Förhandsboka biljetter: http://www.tv3.se/talangpublik

Syntolkning

Vi är glada att kunna erbjuda syntolkning till föreställningen den 27e, klockan 19!
Läs mer på http://alltomsyntolkning.nu/talang-sverige-5/

Om Talang Sverige:
Talang Sverige bygger på Simon Cowells format Got Talent som hade premiär i USA 2006 och som idag sänds i ett 40-tal länder. Jakten på landets största talanger inleds med en serie auditions på stora arenor runt om i Sverige innan vinnaren koras i de avslutande finalomgångarna i Stockholm.

Talang Sverige produceras av Fremantle Media Sverige som även ligger bakom tv-produktioner som Idol och X-factor.