Martin Stenmarck till Arenan i höst

Pressmeddelande   •   Apr 16, 2019 14:48 CEST

Martin Stenmarck kommer med sin show Hitsen & Hjältarna till Helsingborg Arena 23 november.

Martin Stenmarck är tillbaka med en stor rock och popshow! Den 23 november kommer han till Helsingborg Arena.

Hitsen & Hjältarna är en föreställning fylld av högoktanig energi, liveband och ett hisnande tempo där hitsen som format Martin framförs och varvas med egna sånger som nått långt in i den svenska folksjälen. Publiken kommer att få höra alltifrån Elvis till Springsteen och Frank Sinatra utöver Martins egna låtar förstås.

Helsingborg Arena 23 november 2019

Producent: Lifeline

Cherie Karlsson Glover, Lifeline, cherie.k.glover@lifeline.se, 08-5090 77 33

Om Helsingborg Arena

En ny stjärna på Helsingborgshimlen är tänd sedan 2012. En stjärna som tillfört ljus, ljud och annorlunda händelser. Helsingborg Arena är en plats för mångas magiska upplevelser. Byggnadens totala golvyta är 21 000 kvadratmeter och takhöjden i den största hallen är 15 meter. Arenan innehåller tre idrottshallar. Arenahallen rymmer 5 500 åskådare vid konserter och 4 700 åskådare vid idrottsevenemang.

Helsingborgs Arena ingår i Helsingborg Arena & Scen AB som är ett av Nordens största kultur- och evenemangsbolag.

Läs mer på hbgarena.se

Kommentarer (0)