Hipp Hipp! Hemmakväll öppnar i Staffanstorp!

Nu får Tiffany Persson från HippHipp! all anledning att fira. Hemmakväll öppnar nämligen sin 105:e butik i Staffanstorp.

Butiken är idag Filmkedjan i Staffanstorp men kommer från och med 15 augusti 2012 att ingå i Hemmakväll-kedjan. Ägaren Martin Warneskog med personal kommer fortsätta driva den 250 m2 stora butiken.

- Det känns riktigt kul att etablera sig i Staffanstorp. Här bor HippHipp! karaktären Tiffany Persson och jag vet att hon kommer uppskatta vårt stora utbud av film och godis, säger Kent Olsson, huvudägare och VD för Hemmakväll.

För mer information:

Kent Olsson, VD Hemmakväll: 0709-211230

www.hemmakvall.se

Hemmakväll är en nöjesbutikskedja med både egenägda butiker och franchisebutiker, från Trelleborg till Luleå, och nu också e-handel. Huvudkontor och centrallager ligger i Landskrona. Sortimentet  omfattar hyrfilm, köpfilm, spel och kioskprodukter. Senaste tillskottet bland produkterna är iphone- och ipad-tillbehör.