Chapel Hill - det ska vi fira!

Chapel Hill - det ska vi fira!

Nu är det festtider och vi fyller våra bord och glas med mycket gott. Vad passar bättre än med lite bubbel i glasen? Chapel Hill Sparkling Chardonnay får ofta högsta betyg i vinprovningar.

Det är ett lättsamt, fruktigt och friskt mousserande vin med inslag av gröna äpplen och citrus. Perfekt som sällskaps- och mingeldryck till vinterns högtider och till lätta fiskrätter.

Chapel Hill är marknadsledande inom mousserande sortimentet och är ett mycket prisvärt alternativ. Det finns som ett Sparkling Chardonnay i olika storlekar (65 kr), som Sparkling Pinot Noir Rosé (65 kr), Sweet Sparkling (56 kr) och även som ett utmärkt alkoholfritt alternativ (41 kr).

I december kommer Chapel Hill att marknadsföras via en TV-kampanj. Du kan se den nya reklamfilmen och även lyssna till låten som dansbandet Willez spelat in inspirerade av Chapel Hill på vår hemsida www.chapelhill.se.

Skriver du om viner och vill prova en flaska till vinterns bubbeltester är du välkommen att höra av dig så ordnar vi det.

Chapel Hill Sparkling Chardonnay, 7649, pris 65 kr. Finns också i olika storlekar.

Chapel Hill Sparkling Pinot Noir Rosé, 7705, pris 65 kr.

Chapel Hill Sweet Sparkling, 7864, pris 56 kr.

www.chapelhill.se

Reklamfilm