Pinstriping, klippning och livemusik i HepTowns lilla butik

Pinstriping, klippning och livemusik i HepTowns lilla butik

Den som någon gång besökt HepCat Store, en retro doftande livsstilsbutik inhyst i det gamla ambulansgaraget ute på Sank Lars i Lund, vet redan att det absolut inte är någon vanlig butik.

Nu till helgen blir det extra tydligt när vi redan på fredag inleder med besök av Patrik och Sanna från Kustom Kutting som kommer för att ge oss stilsäkra frisyrer från svunna tider.

Helgen fortsätter med pinstripingkurs med Von Sven till tonerna av den fantastiska Danska Americana- routsmusikern J.Tex som dagen till ära spelar live i butiken. Som om det inte vore nog kommer den numera världsturnerande DJ Undertaker under att fylla de annars ljudmässiga tomrum som uppstår.

• Kustom Kutting fredagen den 1 februari 11.00-19.00
  • Pinstripekurs med Von Sven 2-3 februari  11.00-16.00
  • J.Tex spelar live i butiken under lördagen den 2 februari, 11.00-16.00
  • HepCat Store, Sant Lars väg 21, Lund

www.hepcat.se

"Hook Up Saturday - Dj Undertaker and J Tex
Vi är stolta över att känna dessa två spektakulära figurer…
Vår älskade och världsturnerande DJ Undertaker får dig att lätta på klackarna med sina toner från dj kullen och J Tex som en av våra mest begåvade musiker som vi känner kommer fulladdad med instrument och kommer att spela låtar från sitt senaste album ”House on the Hill” …. Och med lite extra dricks spelar de säkert ett par av dina favoriter också."

- Rob Göthe, butikschef om lördagen

Robert Göthe