Drömkombo blir verklighet

- Vi är glada över att kunna välkomna Hero Kommunikations medarbetare till Gullers Grupp. Hero är skickliga på att förtydliga och förpacka budskap och har många kunder som är starka samhällsaktörer, vilket ligger helt i linje med Gullers Grupps framtidsfokus, säger Hans Gennerud, vd på Gullers Grupp.

Hero Kommunikation grundades september 2006. Bland våra kunder finns både organisationer som Vårdföretagarna, Svensk Fågel, SPF Seniorerna, Stockholm Business Region och vinregionen Rioja liksom företag som ATG, Sony PlayStation, Svenska Retursystem, BSK Arkitekter och Wistrand Advokatbyrå.

- Det här är en naturlig förlängning av vår vision att tänka nytt. Gullers har liksom vi stort fokus på innovation och affärsnytta för sina kunder – en drömkombo. Nu ser vi fram emot att få över hundra nya kollegor och att utveckla stark och engagerande kommunikation tillsammans. Självklart är vi riktigt peppade, säger Carolina Anestam, vd på Hero Kommunikation.

Har du några frågor tveka inte att kontakta Carolina: 0707-76 75 79, carolina@herokommunikation.se