De nominerade till 2015 års bästa offentliga upphandling är utsedda!

De nominerade till 2015 års bästa offentliga upphandling är utsedda!

Under Upphandlingsdagarna utses årligen Sveriges främsta offentliga upphandling. Vinnaren erhåller det prestigefyllda priset känt som "Handslaget", vilket symboliserar den goda affären och bakom priset står tidningen Offentliga Affärer.

2015 års nominerade har valts fram ur ett urval av hundratalet föreslagna kandidater. Redan som nominerad kan man alltså räkna sig bland vinnarna.

Den slutliga vinnaren utses av en jury bestående av väl initierade personer som bland annat ingår i programrådet inför Upphandlingsdagarna 2016 och representanter från tidningen Offentliga Affärer. Läs på om de nominerade här

Över 600 personer är redan anmälda och det ser ut som att Upphandlingsdagarna kommer slå rekord i antal deltagare i år igen! -Boka idag och säkra din plats!

2016 års program är ett måste för dig som berörs av Offentlig upphandling,
Klicka här för att läsa programmet