Milly Björkman vann Gotlands Reklamrookie 2013

Hennes bidrag fick utväxling - utbildning på Berghs till ett värde av 20 000 kronor och
10 000 kronor i handen.

Den nystartade tävlingen för unga gotländska kreatörer lockade 104 personer att anmäla sig. Tio bidrag nominerades. Dessa tio fick presentera sina idéer för juryn likt införsäljning till kund. Vinnaren Milly Björkman belönades med utbildning på Berghs till ett värde av 20 000 kronor och 10 000 kronor i handen. Hon fick sitt pris på Företagardagen som arrangerades på Wisby Strand torsdagen den 31 oktober och lockade cirka 700 personer. Gotlands Reklamrookie har grundats av reklambyråerna Bild&Reklam, Hill och OSS samt Gotlands Media och Region Gotland.

Bilder: Bilder och fler pressmeddelanden från HILL finns att hämta på www.mynewsdesk.com/se/pressroom/hill

För mer information, kontakta:
Daniel Hillström, vd, daniel@hillmarketing.se, tel:+46 (0)708 27 89 02.
Lennart Thulin, Presskontakt, lennart.thulin@norsholmen.se, tel: +46 (0)705 10 61 06

OM HILL HILL (Hillmarketing AB) är en kommunikationsbyrå som består av en samling erfarna, naiva kreatörer och affärsstrateger. HILL är en samarbetspartner som med kreativa lösningar skapar lönsamhet, uthållighet och försprång, alltid med lite mer än förväntat.

• Ny media

Lars Andersson