Spira spirar

Spira spirar

Spira-husen har snabbt blivit en stor succé och mängder av nöjda familjer har byggt Spiror landet över, var tredje dag flyttar en ny familj in i sitt nya Spira-hus under 2014. Nu utökar vi serien med två nya hus – Spira 122 och Spira 194 Low. Det förstnämnda är en praktiskt enplansvilla i klassisk stil, och Spira 194 Low är en vidareutveckling på den befintliga 194:an, men med lägre förhöjt väggliv som ger en modern känsla.

För blivande husägare är trygghet den i särklass viktigaste parametern vid val av hustillverkare när man ska bygga hus. Det är därför Spira finns. En serie hus med fasta priser, fast planlösning och stora möjligheter att komplettera med extra utrymme vid behov, och som dessutom byggts inomhus, på tryggt avstånd från regn och rusk.

Mer information och bilder se hemsidan.

För mer information, vänligen kontakta:

Per Ekholm, vd Hjältevadshus, tel 070-629 95 10, per.ekholm@hjaltevadshus.se

Mikael R Olsson, Sälj o Marknadsansvarig ,tel 0708-42 45 30 mikael.r.olsson@hjaltevadshus.se

I småländska Hjältevad har vi byggt trähus med fokus på trygghet i över 60 år, vilket har resulterat i Sveriges säkraste byggmetod. Sedan 2012 ägs vi av Pulsen som är ett av Sveriges mest framgångsrika och stabila IT-bolag. Ett företag som har varit familjeägt sedan starten 1964.