Vernissage - "Love is all around" på Högberga Gård

Vernissage - "Love is all around" på Högberga Gård

Högberga Gård har nöjet att tillsammans med Kicki Fotograf bjuda in till fotokonstutställningen "Love is all around" som har premiär lördagen den 25 januari mellan kl 14.00-18.00.

Det är för oss ett sant nöje att få välkomna dig till premiären av fotoutställningen "Love is all around". Under vernissagen bjuds på champagne med tilltugg och utställningen avslutas med att Högberga Vinfabrik står för provsmakning av det egentillverkade toscanska rödvinet 8.90 mellan kl 17.00-18.00.

Kickifotograf är kriminalfotografen som bytte mordfotografering mot bröllopsfotografering. Det mörka mot det ljusa. Och med den erfarenheten sedan låtit fånga kärleken i livet med sin älskade Leica.

Nu har Kicki samlat sina starkaste verk och visar upp detta i en exklusiv fotokonstutställning på Högberga Gård. Hennes första utställning någonsin. Fotoutställningen "Love is all around" finns att beskåda hos oss från och med 25 januari 2014 till och med 30 juni 2014.

Under utställningen "Love is all around" kommer Kickis fotografier/tavlor säljas i begränsad upplaga på Högberga Gård och till varje konstverk följer ett signerat äkthetsbevis. Välkommen till vernissagen den 25/1 och se Kickis fantastiska konstverk, mingla med väl kyld champagne samt smaka Högberga Vinfabriks utsökta viner.

O.S.A senast den 24/1 till bokning@hogberga.se