Upptäck hur du kan fakturera Smart – se Hogias faktureringsapp på Microsofts Try This Tour

Hogias app för kunder med programvaran Hogia Smart Fakturering och Windows 8 ger småföretagare möjlighet att skapa fakturaunderlag på språng.

Hogia har tagit fram appen Smart Faktura för företagare som arbetar ute hos sina kunder och behöver hålla ordning på såväl tid som fakturerbara kostnader. Snickaren kan till exempel lägga till materialkostnad på sitt fakturaunderlag redan på brädgården. Efter avslutat arbete hos kunden lägger han direkt till sina arbetstimmar. Då finns alla kostnader samlade och strukturerade – redo att faktureras.

Det blir enklare att få kontroll över administrationen när företagaren registrerar en händelse direkt på plats. Alla uppgifter sparas i molnet, tillgängliga dygnet runt i alla enheter, för samtliga inom företaget som har inloggning till Hogia Smart

Nu behöver företagaren inte längre spara uppgifter på flera enheter eller hålla saker i huvudet, utan kan fokusera helhjärtat på sin kärnverksamhet.Smart är dessutom ett tryggt och säkert val. All information lagras i molnet via Azure. Där har Hogiakunden alltid en uppdaterad säkerhetskopia.

För att använda appen behöver företagaren en pekplatta med Windows 8 samt webbaserade programvaran Hogia Smart Fakturering. Appen arbetar direkt mot Hogiaprogrammet. Det innebär att företagaren kan se och lägga till alla sparade kunder och varuartiklar även i appen.

hogia.se/smartapp kan du ladda ner och läsa mer om gratisappen Hogia Smart Faktura.

Här kan du se Hogia Smart Faktura under Try this tour:

22 januari – Göteborg
24 januari – Malmö
29 januari – Örebro
7 februari – Sundsvall

För mer information om Hogia Smart, kontakta:
Annika Bjurmalm, marknads- & försäljningsansvarig Smart, Hogia Small Office
tel: 0761–46 88 13, e-post: annika.bjurmalm@hogia.se