Väx smart med Hogias nya molnbaserade ekonomisystem

Jobba smart och väx in i framtiden. De senaste tillskotten i Hogias molnbaserade programserie för företag och byråer är Smart Fakturering och Smart Leverantör. Träffa oss i monter B:12 på mässan Ekonomi & Företag i Kista den 12-13 oktober.

Sedan tidigare finns Smart Bokföring och under hösten kommer även Smart Lön. Serien bygger på en unik komponentuppbyggnad, där man själv väljer programvara i Hogias molnlösning Star utifrån de behov som finns. Med de senaste tillskotten i form av Smart Fakturering och Smart Leverantör har även eInvoice och byråstödet Point kopplats till Smart.

- Med Smart finns nu ett modernt och helintegrerat ekonomisystem som också är anpassat för mobilt arbete. Vi har länge förberett en plattform och kan nu i snabb takt bygga kompletta system.Mottagandet hos våra kunder har varit positivt och det känns oerhört roligt att få fortsätta bygga smarta lösningar tillsammans med våra kunder, som kan växa in i framtiden i den takt de vill, säger Peter Bergman, produktägare, Hogia Business Products AB.

Smart Bokföring och Smart Fakturering kan användas var för sig, men används med fördel tillsammans med Smart Leverantör och bildar då ett integrerat, molnbaserat ekonomiprogram. Programserien är utvecklad för att passa småföretagaren, med sin enkelhet, tillgänglighet och mobilitet. Samtidigt passar den byrån, med sin effektivitet och möjligheten att i realtid dela arbete mellan byrån och byråns kunder. Företagaren kanske själv hanterar sina utgående och inkommande fakturor och betalningar, medan byrån sköter den löpande bokföringen. Företagaren vill givetvis ha god inblick i sin ekonomi genom att när som helst, och var som helst, ta ut rapporter och följa företagets ekonomiska läge.

Samtidigt som molnlösningar är på väg att bli det dominerande inom branschen, pekar alla trender åt ett och samma håll. Framför allt byråernas roll kommer bli alltmer rådgivande, och att effektivisera och dela på arbetet mellan byrån och byråns kund blir därför en viktig förutsättning för att lyckas framåt.

- Med oss tar sig byrån på ett smart och ansvarsfullt sätt in i framtiden. Vi är uppdaterade med de senaste lösningarna och kan erbjuda molnbaserade tjänster i takt med att man behöver dem. Under tiden kan byrån vara trygg med att vi stöttar med utbildningar och rådgivning för att kunna ge egna kunder tips och råd. En helhetslösning, helt enkelt, säger Johan Strandberg, försäljningschef, Hogia Redovisning & Revision AB.

Vad är en framtidsbyrå?

10 ledord - mer än 10 produkter från Hogia. De tre första ledorden:

En framtidsbyrå…

1. ...delar på arbetet. Med hjälp av: Smart, Hogia Point och Hogia MyPoint

2. ...lämnar konkret rådgivning. Med hjälp av: Hogia Analys, Transaktionsanalys och Skatteanalys.

3.…är alltid online och tillgänglig. Med hjälp av: Smart och Hogia MyPoint.

www.hogiasmart.se