Ny Social Media Manager på Horsemeup.se

Horsemeup.se bekräftar att dressyrryttaren och Horsespotbloggaren Ebba Deijenberg har rekryterats som Social Media Manager.

– Det är en jättechans att få axla sociala medie-ansvar på ett sådant här företag som ung och fantastiskt roligt. Horsemeup.se är ett jättespännande företag i tillväxt, med bland annat de bästa varumärkena och med en väldigt stark kundkrets, säger Ebba Deijenberg.

Att vara aktiv i sociala medier är helt rätt i tiden och det är nu längre inte bara ungdomar som följer på Instagram och Facebook.

– För att kunna nå ut till en bredare kundkrets måste man kunna kommunicera på ett underhållande och förtroendeingivande sätt.

Det skall blir väldigt roligt att se Ebba Deijenberg utveckla Horsemeup.se inom sociala medier säger Monica Sjösvärd, VD på Horsemeup.se

• beacuse we love horses
  • sociala media
  • blogg
  • ridutrustning
  • ridsportbutik
  • ridsport
  • produktnyhet
  • pressklipp
  • nätbutik
  • häst*
  • Monica Sjösvärd
  • Horsemeup.se
  • Horsemeup

Horsemeup.se är en nätbaserad ridsportbutik som förser Sveriges hästintresserade med ett brett sortiment av kvalitetsvarumärken. Webbutiken innehåller både de vanligaste ridsportdukterna såväl som utrustning för flera/alla specifika ridsportgrenar som hoppning, dressyr, galopp, trav, western, körning med flera.

Horsemeup.se startades i april 2012 av Monica Sjösvärd, som även är företagets VD. Huvudkontoret finns i Göteborg.