HOTEL STUREPLAN I NYTT UNIKT SAMARBETE MED WALLMANS SALONGER

Wallmans Salonger erbjuder idag god tillgänglighet och flera möjligheter för gäster att boka ett besök med tillhörande övernattning. Genom sitt nya samarbete med Hotel Stureplan så stärker de detta ytterligare.

– Vi håller alltid ögonen öppna för partners som kompletterar oss. Hotel Stureplan känns helt rätt med sin gästfokus, sin utmärkta servicekänsla, fantastiska läge samt unika miljö, säger Wallmans Salongers Platschef Martin Östmark.

– Vi är måna om våra gäster och den service som vi erbjuder på Hotel Stureplan. Vi vill gärna även låta våra gäster njuta av allt som Stockholm har att erbjuda. Vi ser vårt nya samarbete med Wallmans Salonger som mycket värdefullt för oss och våra kommande gäster, säger Jörgen Björnstad VD och delägare.

Vi har tillsammans initialt sytt ihop ett kanonerbjudande för både privata- och företagsgäster som går att läsa mer om på www.hotelstureplan.se.

För mer information kontakta:

Jörgen Björnstad Vd Hotel Stureplan på 070-955 67 61.

Martin Östmark Platschef Wallmans Salonger Stockholm på 08-611 90 38.

För fria pressbilder och mer om Wallmans: http://www.wallmans.se/press

Hotel Stureplan, ett litet privatägt hotell i Stockholms city, öppnade sina dörrar den 13 maj 2008. Vackert beläget i en fastighet från 1899 med stadens hela utbud rakt utanför porten. Inredningen är huvudsakligen klassiskt Gustaviansk men hotellet erbjuder även våningar med modern och minimalistisk inredning samt för de som önskar yacht inspirerade rum utan fönster. Hotel Stureplan är 2010 utsett av Trip Advisor som vinnare av 2010 travellers choice som är baserat enbart av gästernas återkoppling och omdöme. Hotel Stureplan har även erhållit utmärkelsen E-marketer of the year från Travelclick under Adrian Awards i New York.

Wallmans Nöjen är ett av Sveriges ledande företagen inom showbiz. Vi var först i Sverige med det succéartade konceptet där servitören även underhåller dig. Wallmans Nöjen har femtio år i branschen. I dag finns vi i Stockholm, Helsingborg, Åre, Köpenhamn och Oslo. Koncernen sysselsätter ca 1200 personer och omsätter 380 miljoner kronor per år. Wallmans Nöjen ingår Wallmans Salonger både i Stockholm, Åre, Oslo och Köpenhamn, Golden Hits & Schlagerbaren i Stockholm, Wallmans Golden Hits i Helsingborg och Malmö, Wallmans Intima Teater samt Engelen & Kolingen i Gamla Stan i Stockholm.

Wallmans Nöjen – en del av 2Entertain Koncernen

Jörgen Björnstad