House of Lola till mässan Baby & Barn i Göteborg

Den 28-30 mars finns House of Lola på plats på Baby & Barn på Svenska mässan i Göteborg. Med fokus i sikte att träffa nuvarande och blivande kunder och värva nya säljare och värdinnor finns House of Lola på plats i monter C03:10.

- Vi har en stor och trogen kundkrets i Göteborg med omnejd som vi tycker väldigt mycket om. Det är alltid extra kul att träffa både dem och blivande kunder på mässan. Det är också av kunderna som vi lär oss mer och utvecklas, så vi ser fram emot många kära besök och återseenden i montern nästa helg, säger Anna Svensson, marknadsansvarig på House of Lola.

House of Lola är i en händelserik fas. Företaget har prisats som ett av Sveriges snabbast växande företag på Gasellgalan som arrangeras av Dagens Industri, och till hösten expanderar House of Lola och öppnar upp i Finland.

På Baby & Barn kommer House of Lola att sälja unika plagg som inte annars finns att köpa vare sig via säljare eller i webbshopen.

VÅR- OCH SOMMAR 2014
House of Lolas vår- och sommarkollektion 2014 består av cirka 130 sköna plagg att känna sig fin i till både jobbet och att mysa i en vanlig vardagkväll. Kläder att leva och bo i under årets alla dagar och som du tvättar om och om igen och som hänger längst fram i garderoben. Det är den största kollektionen någonsin och innehåller plagg till modeintresserade vuxna tjejer i alla åldrar och våra kära barn mellan 3-12 år.House of Lolas barnstorlekar går från 98/104 till 146/152. Vissa plagg finns även i storlek 158/164. Kika gärna på kollektionen i sin helhet på www.houseoflola.se (under nyheter finns en onlinekatalog, en så kallad ”look book”).

House of Lola startar upp i Finland
Under hösten 2014 startar House of Lola upp i Finland. House of Lolas kläder säljs via hemförsäljning som är på stark tillväxt inte bara i Sverige utan i hela världen. Finland liknar Sverige i mognad att handla både via hemförsäljning och online. Detta faktum och det redan stora kundunderlaget i Finland är en viktig komponent i satsningen. Företaget söker säljare i hela Finland och intresserade kan bland annat träffa House of Lola på vårens barnmässa Lapsi Messut som äger rum den
11-13 april i Helsingfors.

Följ gärna House of Lola på Facebook och Instagram.

För mer information, bilder eller låneplagg, vg kontakta:

Magdalena Höglund, presskontakt, House of Lola, tel: 0733 338840 eller magdalena@highlandpr.se
Anna Svensson, marknadsansvarig, House of Lola, tel: 073-3840136, anna.svensson@houseoflola.se

House of Lola
designar och säljer kläder i eget varumärke.  Sköna kläder att ha till både jobb och fest och som samtidigt är otroligt sköna att krypa upp i soffan i. Kläder från House of Lola inhandlas enkelt via hemförsäljningträffar eller via företagets egen webbshop.
Läs gärna mer på www.houseoflola.se