House of Lolas vårkollektion med skön design för stora och små

House of Lolas nya vårkollektion släpptes 29 januari. Många barn har längtat efter ett par nya Rockerpants, en ny Fett ägig-tröja, en ny Lola hoodie eller en ny favoritmössa. Plagg som är både vardags- och kalasfina och såklart härligt lekvänliga.

House of Lola har plagg för barn mellan 3-12 år i storlekarna 98/104 till 146/152. Vissa utvalda plagg finns även i 158/164. Meningen är att kläderna ska hänga längst fram i garderoben, kunna användas hela tiden och tvättas ofta. Anledningen till att kläderna har blivit så omtyckta av barnen är att de både är mjuka, tuffa och fina. I ett par Rockerpants och en hoodie eller ett par Yummie pantsYummie pants och en top är barnen klädda för en dag på förskolan eller skolan lika väl som till kalaset. Sköna att leka och känna sig fina i.

I år har House of Lola satsat på än fler vävda plagg till barnen. Byxorna passar utmärkt till både tjejer och killar. Yummie Pants är ett exempel på byxor som har blivit en riktig storfavorit i alla åldrar. Till killarna finns många plagg i den pigga färgen aqua (turkos). Till tjejerna finns en ny skarp cerise färg som tilltalar både de äldre och de yngre.  Ett gäng nya tryck på t-shirts och toppar har presenterats och inte minst är den populära Fett ägig-tröjan är tillbaka i två nya färger.

Följ gärna House of Lola på Facebook och Instagram.

För mer information, bilder eller låneplagg, vg kontakta: Magdalena Höglund, presskontakt, House of Lola, tel: 0733 338840 eller magdalena@highlandpr.se  eller Anna Svensson, marknadsansvarig, House of Lola, tel: 073-3840136, anna.svensson@houseoflola.se