Flytta in i en sprillans ny HSB-lägenhet för en natt

Provbo med någon du tycker om och överraska med en middag för två. Nu öppnar HSB upp dörrarna till nyproducerade lägenheter över hela Sverige.

HSB Malmö har valt att  vinnaren i årets tävling får flytta in i en lägenhet i bostadsrättsområdet Draken vid Bulltofta.
- Vi vill ge Malmöborna chansen att få känna på hur det faktiskt är att bo i en nyproducerad HSB-lägenhet vid Bulltoftas park. Vinnaren kan få uppleva hur det kan vara att få äta en mysig höstfrukost på balkongen, insvept i varma filtar med naturen runtomkring, säger Stefan Sandahl, ansvarig för HSB Malmös nyproduktion.

Förutom total avkoppling och middag för två kommer vinnaren dessutom få någon form av trevlig överraskning levererad vid dörren.
- Förra året fick vinnarna mat lagat av en kock på plats, vilket blev mycket uppskattat. Denna gång lovar jag att det blir en minst lika trevligt, men vad som väntar vinnarna får bli en överraskning, säger Stefan Sandahl.

Under några veckor framöver kan alla som vill delta i tävlingen om att få provbo i bostadsrättsområdet Draken. För att delta är enklaste  vägen att gå in på facebook.com/HSBiSverige. Tävlingen pågår fram till och med den 7 oktober.

Fakta om HSB brf Draken
Lägenheter med stora inglasade balkonger och utsikt mot Bulltoftas grönska. I bostadsrättsföreningen finns ett kvartershus som rymmer festlokal och bastu med relax. Dessutom finns det en övernattningslägenhet till långväga gäster.

• Pris från 1 569 000 kr
  • Avgift från 4 283 kr/mån