HSB Malmö: Välkommen till pressvisning av butikerna och restaurangen i HSB Turning Torso Gallery!

PRESSINBJUDAN Välkommen till pressvisning av butikerna och restaurangen i HSB Turning Torso Gallery! HSB Turning Torso Gallerys bottenplan är nu färdigställt! Förutom restaurangen Torso Twisted och vår utställning om HSB Turning Torso innehåller det nu också butiker inom design, inredning och service. Den 1 mars kl 11.00 bjuder HSB Malmö in till pressvisning av butikerna och restaurangen i grannbyggnaden till HSB Turning Torso, HSB Turning Torso Gallery. Gallerian öppnar för allmänheten den 2 mars och kommer att vara öppen alla dagar kl 11-18. De butiker som öppnar upp är Kvänum Kök, Showroom Scandinavia, Miva Galleries, Miva Home och Swedbank. Under våren kommer även Morris Home, Kvänum Cube samt två butiker inom inredning och design att öppna i gallerian. Önskar du delta i pressvisningen skall du anmäla dig senast den 28 februari till Camilla Larsson. Samling sker i restaurangen Torso Twisted (entré mot Bo01 på den västra fasaden). Vi börjar vår pressvisning kl 11.00. Varmt välkommen HSB Malmö Lars Danielsson Verkställande direktör Vid förfrågningar och anmälan till pressvisning, vänligen kontakta: Camilla Larsson, marknadsansvarig HSB Malmö AO Produktion och Fastighetsteknik, 040-35 78 81, e-post: camilla.larsson@malmo.hsb.se För ytterligare information om HSB Turning Torso Gallery och tillgång till nedladdningsbara bilder, besök gärna: http://www.turningtorso.com HSB Malmö bildades 1925 och är en medlemsägd organisation som i samverkan skapar ett tryggt och prisvärt boende genom sparande, byggande och förvaltning. HSB Malmö har idag 40 000 medlemmar och var fjärde Malmöbo bor i en HSB-bostad. HSB Turning Torso är HSB Malmös största byggprojekt någonsin. Huset är med sitt boendekoncept det enda i sitt slag i Sverige och ett av Europas högsta bostadshus.