Huawei Årets Teknikleverantör

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2017 15:02 CET

Vid gårdagens Telekomgala vann Huawei pris som Årets Teknikleverantör.

- Vi är mycket glada för priset som är ett resultat av bra och nära samarbeten med våra kunder, säger Kenneth Fredriksen, VD för Huawei i Sverige.

Huawei vann med motiveringen: Kinesiska Huawei har det senaste året fortsatt sitt framgångsrika arbete på den svenska marknaden. Bland annat ligger man bakom 3s framgångsrika tjänst Wifi Calling.

Mer om Telekomgalan http://www.terminsstart.se/telekom/pub2/viewStart

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Carina Axelsson
Kommunikationschef Huawei Sverige (Senior Public Relations Manager)
Telefon +46 73 920 80 66
Email: carina.axelsson@huawei.com