HuFF önskar God Jul & Gott Nytt År! Handla helst julklapparna lokalt men glöm inte HuFF om du bokar hotell, resa eller ändå köper något på nätet.

God Jul & Gott Nytt År från HuFF.

HuFF satsar på att utveckla lokala talanger via vår HuFF-akademi och andra utbildningsinsatser och vi är unika jämfört med många andra konkurrerande lag/städer då det gäller att satsa på lokala spelare. Vårt mål är att ha ca 80 % av spelarna från Hälsingland som upptagningsområde och det är något vi även lyckats med 2015.

Vi tipsar om att du helst ska stötta den lokala handeln i Hudiksvall då du köper julklappar men vill ändå påminna om att om du bokar en resa, hotell, spelar på Svenska Spel eller ändå köper något på nätet så kan du stötta HuFF genom att gå via vår sida på Sponsorhuset här: http://www.sponsorhuset.se/hudiksvallsff/bli-medlem

Bara genom att göra några extra musklick får både du och satsningen på lokal fotboll pengar tillbaka. Välj bland SAS, Hotels.com, Booking.com och mängder av andra möjligheter.

Det blir en viktig slant till våra satsningar på lokala talanger, utbildning för ungdomsledare, ungdomar i vårt närområde! Tack - och gör det nu som din julklapp till fotbollen i Hudiksvall.

Länka dig vidare direkt och bli medlem på HuFF sida på Sponsorhuset! Då du väl gjort det ska du även installera en plugin för Sponsorhuset för "handla smart" så att du blir påmind och inte missar bonusen om du går direkt till en hemsida för att boka resa, hotell eller köpa något.

Kom ihåg - det är inte bara vår kära förening som tjänar på det, även du får riktiga pengar tillbaka!

Besök vår sida och bli gratis medlem:

God Jul - vi ses 2016!