Flygbussarna trafikerar Solna strand och Sundbyberg

Den 29 mars startar Flygbussarna en ny linje mellan Bromma Airport och Arlanda Airport med hållplatser i Solna strand och Sundbyberg bland annat.

Vi på Humlegården har under en längre tid arbetat för att utöka servicen i, och tillgängligheten till Bromma Airport och Arlanda Airport, från Solna strand och Sundbyberg. Därför är det glädjande för oss att nu kunna berätta att Flygbussarna har tagit våra önskemål på allvar. Den 29 mars är det premiär för den nya flygbusslinjen.

För mer information om den nya linjesträckningen och hållplatskarta klicka här.

Vi hoppas att den nya flygbusslinjen bidrar till att göra resorna för våra kunder både enklare och miljövänligare.

Humlegården Fastigheter är ett av Stockholms största fastighetsföretag. Vi gör skillnad genom att bry oss. Inte bara om våra kunder, om våra fantastiska byggnader och omgivningarna de ligger i, utan lika mycket om samhället i stort. Därför balanserar vi alltid god arkitektur med hållbarhet. Husen ska kunna leva i minst hundra år, men jorden ska finnas för evigt.