Humlegården Fastigheter AB (publ) års-och hållbarhetsredovisning 2018

Pressmeddelande   •   Mar 08, 2019 07:00 CET

Humlegårdens års- och hållbarhetsredovisning 2018 finns nu tillgänglig på vår hemsida, www.humlegarden.se.

Anneli Jansson
Vd, Humlegården Fastigheter
E-mail: anneli.jansson@humlegarden.se

Per Wange
Ekonomichef, Humlegården Fastigheter
E-mail: per.wange@humlegarden.se

Mikael Andersson
Finanschef, Humlegården Fastigheter
E-mail: mikael.andersson@humlegarden.se

Humlegården Fastigheter AB (publ) är ett aktivt fastighetsbolag med långsiktiga ägare och en väl positionerad fastighets- och projektportfölj. Vi ingår i länsförsäkringsgruppen, Sveriges enda kundägda och lokalt förankrade bank- och försäkringsgrupp. Humlegården äger, förvaltar och utvecklar främst kontorsfastigheter i Stockholmsregionen. Vi har 88 anställda och äger 54 fastigheter till ett värde om 25 miljarder kronor (31 december 2018). På Humlegården strävar vi efter att utveckla hållbara och attraktiva arbets- och stadsmiljöer. Det skapar vi genom en aktiv fastighetsförvaltning och utvecklingsprojekt bestående av nyproduktion samt utveckling av befintliga fastigheter. För mer information, besök www.humlegarden.se.