Humlegården förvärvar Apelsinen 4 i Solna Strand

Pressmeddelande   •   Maj 09, 2016 08:00 CEST

Apelsinen 4 i Solna strand

Humlegården Fastigheter fortsätter att satsa på Solna Strand och förvärvar Apelsinen 4 från CapMan Real Estate. Fastigheten är på ca 13 000 kvm och i princip fullt uthyrd. Tillträde sker 1 juni 2016.

– Vi har länge sneglat på Apelsinen 4 och är väldigt glada över att vi idag har träffat en överenskommelse med CapMan om att förvärva fastigheten. I och med detta ökar vi vårt ägande ytterligare i ett område vi ser som ett av Stockholms framtidsområden för kontor säger Maria Lidström, Chef Investering och Utveckling.

För mer information, kontakta:
Maria Lidström, Chef Investering och Utveckling. Tel 070-678 06 98.
E-post: maria.lidstrom@humlegarden.se

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.