Humlegården rekryterar CFO

Humlegården Fastigheter rekryterar Anna-Karin Hag som CFO. Anna-Karin tillträder sin tjänst efter årsskiftet.

Som ett led i en höjd ambitionsnivå för det finansiella arbetet anställer Humlegården Fastigheter Anna-Karin Hag som ekonomi- och finansdirektör. Tjänsten tillträder Anna-Karin efter årsskiftet. Anna-Karin kommer närmast från John Mattson Fastighets AB där hon arbetar som CFO. Dessförinnan var hon koncerncontroller på Vasakronan.

”Anna-Karin har bred kompetens inom det finansiella området och stor erfarenhet av fastighetsbranschen vilket kommer at förstärka vår verksamhet på ett mycket bra sätt. Hon blir dessutom min ställföreträdare. Vi hälsar Anna-Karin varmt välkommen till oss på Humlegården”, säger vd Per-Arne Rudbert.

Humlegården Fastigheter är ett av Stockholms största fastighetsföretag. Vi gör skillnad genom att bry oss. Inte bara om våra kunder, om våra fantastiska byggnader och omgivningarna de ligger i, utan lika mycket om samhället i stort. Därför balanserar vi alltid god arkitektur med hållbarhet. Husen ska kunna leva i minst hundra år, men jorden ska finnas för evigt.