Möt våra sommarjobbande ungdomar i Hagalund

Vi hälsar våra fyra sommarjobbande ungdomar välkomna till Hagalunds företagsområde. De kommer arbeta med att förbättra den yttre miljön och på så sätt bidra till ökad trivsel.

Vi är stolta att få presentera Ali, Samuel, William och Mohammed som Hagalunds egna trädgårdssommarjobbare. De kommer under veckorna 26 och 27 att arbeta med spadar, röj-sågar och sopsäckar för att rensa området på ”kvarglömt material” och på växtlighet som sett sina bättre dagar. Allt för att lyfta och förbättra vår gemensamma trivsel i området. Har du synpunkter eller önskemål är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson som är marknadsområdeschef för området så berättar hon gärna mer om projektet och samarbetet med Solna stad.

Humlegården Fastigheter är ett av Stockholms största fastighetsföretag. Vi gör skillnad genom att bry oss. Inte bara om våra kunder, om våra fantastiska byggnader och omgivningarna de ligger i, utan lika mycket om samhället i stort. Därför balanserar vi alltid god arkitektur med hållbarhet. Husen ska kunna leva i minst hundra år, men jorden ska finnas för evigt.