Årets mäklarprofil 2015?

Isak George, framgångsrik mäklare och franchisetagare på HusmanHagberg Göteborg Centrum är en av tre slutkandidater till utmärkelsen Årets Mäklarprofil 2015.

Isak är en man med hjärtat både i affären och hos personalen. Just omsorgen om personalen anger Isak som en av de främsta anledningarna till varför han blivit nominerad till priset.

- Vi jobbar alltid för att få nöjda kunder, men utan att ha nöjda och glada medarbetare så är det svårt att göra kunderna nöjda. Eftersom att personalomsättningen generellt sett är hög i branschen, så är nyckeln till framgång att kunna rekrytera, utveckla och behålla mäklare, resonerar Isak.

- Inom vår kedja så jobbar vi efter ledorden ”Äkta, passionerade vinnare”. De är vår ledstjärna oavsett om det handlar om ett kundmöte eller om det handlar om att utveckla vår personal. Därför frågar vi oss alltid: ”Hur hade du själv velat ha det?”, avslutar Isak.

- Isak är en mycket bra representant för vår bransch och har verkligen bevisat att man med vilja och energi kan åstadkomma väldigt mycket. Tillsammans med sina två kompanjoner driver han ett framgångsrikt kontor i Göteborg Centrum och de har just expanderat genom att förvärva även Göteborg Öster. Han är en viktig pusselbit i vår Göteborgsregion, lägger Lennart Hagberg, VD HusmanHagberg, till.

Omröstningen pågår just nu på Mäklarsamfundets sajt. Gå gärna in och rösta på Isak, du med!