Erik Värendh, ny Talent Manager hos HusmanHagberg.

Nyhet -

HusmanHagberg satsar framåt och hälsar Erik Värendh välkommen som Talent Manager.

- Jag har tidigare arbetat med rekrytering på en rekryteringsbyrå och det känns nu oerhört kul och spännande att ta över facklan som Talent Manager på HusmanHagberg, säger Erik Värendh. Det är många saker som tilltalar mig i den här tjänsten; mixen mellan HR och kommunikation samt att jag får arbeta i mäklarvärlden. Anledningen till att jag lockades av just HusmanHagberg är att jag ville arbeta i ett bolag med äkta, passionerade vinnare. Dessutom är HusmanHagberg i en spännande tillväxtfas och ger järnet för att snart vara det fjärde största mäklarföretaget i Sverige - en resa som jag gärna vill vara med och bidra till. I rollen som Talent Manager kommer jag att ansvara för att öka kännedomen om vårt arbetsgivarvarumärke och att stötta franchisetagarna i deras rekryteringsprocesser.

Christian Hjort, HR- och rekryteringschef är mer än nöjd med tillskottet av Erik i teamet.

- Jag är väldigt glad att hälsa Erik välkommen till oss på HusmanHagberg. Med sin gedigna erfarenhet av rekrytering och inställning som matchar våra värderingar; äkta passionerade vinnare och kommer han tillföra mycket i vår fortsatta tillväxt med vårt uttalade mål att bli Sveriges fjärde största mäklarkedja, säger Christian. Erik kommer också ta ett stort ansvar för att öka kunskapen om oss som arbetsgivare.

Christian Hjort, HR- och rekryteringschef
christian.hjort@husmanhagberg.se