​SlangExpress har växlat upp i Söderhamn

Pressmeddelande   •   Apr 23, 2019 10:00 CEST

Fr. vä: Fredrik Gunnarsson, Mats Nilsson och Mikael Möller.

Hydroscands mobila slangservicetjänst fortsätter att växa. I Söderhamn har SlangExpress blivit populärt bland kunderna och den ökade efterfrågan gör att Hydroscand nu har valt att utveckla tjänsten ytterligare i staden.

Hydroscand har sedan tidigare en mindre SlangExpress-buss som hjälper kunder i fält i Söderhamn med omnejd. Intresset för tjänsten har varit stort och nu väljer Hydroscand att växla upp och ersätta det tidigare fordonet med en stor servicebuss som rymmer en komplett slangverkstad. Detta innebär att fordonet nu rymmer fler komponenter och att Hydroscand kan montera slang upp till 1 ¼ ̎.

”Det känns bra att vi kan satsa på Söderhamn och möta det växande behovet av mobil slangservice i området med en stor, komplett servicebuss. Med den nya SlangExpress-bussen kommer vi att kunna hjälpa våra kunder mer effektivt i fält”, säger Mats Nilsson, platschef på Hydroscand Söderhamn och ansvarig för SlangExpress i Söderhamn.

Den stora bussen har redan börjat rulla i staden och bemannas av Fredrik Gunnarsson. SlangExpress i Söderhamn går att nå på samma nummer som i övriga delar av landet - 020-46 46 00.

Vi är din närmaste slangservice

Hydroscand grundades i Stockholm 1969 och är idag marknadsledande inom slang och ledningskomponenter i Skandinavien.

Globalt finns vi representerade med verksamhet i 19 länder och erbjuder prisvärda tjänster och lösningar inom slang, ledningskomponenter och angränsande kundbehov.

I Sverige har Hydroscand närmare 70 slangservicebutiker och en rikstäckande mobil slangservice, känt under varumärket SlangExpress. Vi har fler än 450 anställda och en omsättning på 1,1 miljarder kronor (2018).

Välkommen till Hydroscand – din närmaste slangservice!

Kommentarer (0)

Kommentera