Två nomineringar till Publishingpriset

Nyhet   •   Sep 18, 2019 10:48 CEST

Bland finalisterna i Publishingpriset finns i år två bidrag som har tryckts på Hylte Tryck. Publishingpriset är en prestigefull tävling som belönar god kommunikation inom kategorierna print, webb och film. Hylte Trycks guldchanser finns inom den förstnämnda kategorin. Förutom bidragens design sätts även vikt på text, bild, regi och användbarhet.

– Det känns såklart kul med dubbla nomineringar och jag ser det som ett bevis på att vi tillsammans med våra kunder håller hög kvalitet i det vi producerar. Ingen produktion är den andra lik och det är så det brukar vara hos oss, säger Lars Svensson, VD på Hylte Tryck.

De nominerade bidragen är tidningen "Örebro – Mitt i livet" av Verbum på uppdrag av Svenska Kyrkan, och en årsredovisning "OK Ekonomisk Förening", av Sthlm Kommunikation & IR AB på uppdrag av OK ekonomisk förening.

Kommentarer (0)

Kommentera