Pressinbjudan Nattfotboll i Oxhagen 1/7. Uppdaterad

Pressmeddelande   •   Jul 01, 2016 08:45 CEST

Hyresgästföreningens smygstartade nattfotboll i Oxhagen har gjort succé och första juli är det stor premiär med grillning.

Efter uppmärksammade oroligheter i Oxhagen bestämde sig Hyresgästföreningen att tillsammans med bostadsbolagen att arrangera nattfotboll i Oxhagen. Idag, fredag den 1/7, hålles en officiell invigning i samband med nattfotbollen.

Invigningen börjar kl 19:00.på fotbollsplanen bakom Hagaskolan.

Spelandet börjar ca kl 20:00 pågår fram till midnatt.

Press och media är varmt välkomna.

Vi skulle också vara tacksamma om ni hörde av er i förväg så att vi berätta för ungdomsledarna innan så att de känner att de hinner förbereda sig.

MVH

Hemn Ghaderi, projektledare för Nattfotbollen i Oxhagen, Hyresgästföreningen 073-555 84 50

Pär Ejdsäter, verksamhetsutvecklare, Hyresgästföreningen, 010-459 15 99

Jacob Höglund, strateg, Hyresgästföreningen 070-370 84 03