Hyresgästföreningen ♥ studenter

Pressmeddelande   •   Feb 13, 2013 11:00 CET

På Alla Hjärtans Dag, torsdagen den 14 februari, finns Hyresgästföreningen på Campus Helsingborg för att svara på studenters frågor om boende och bostadspolitik.

– Vi vill informera studenterna om deras rättigheter och skyldigheter vad gäller deras boende. Vi kan ge dem tips och de är välkomna att ställa frågor till oss, säger Merete Sundholm, ordförande i Hyresgästföreningen Privaten.

Kom och ställ dina frågor till Hyresgästföreningen!

Datum: torsdagen den 14 februari
Tid: kl. 11-14
Plats: Campus Helsingborg, huvudentrén, en trappa upp

Medverkande: Merete Sundholm, ordförande i Hyresgästföreningen Privaten Helsingborg, Jenny Lindh, jurist och Petra Lundh, bostadspolitisk utredare.

För ytterligare information kontakta:
Merete Sundholm, ordförande i Hyresgästföreningen Privaten Helsingborg, tel. 042-21 43 24, 0762-50 10 52