Pressinbjudan: Hyresgästföreningen arrangerar stor inspirationskväll för sina medlemmar

På onsdag bjuder Hyresgästföreningen norra Skåne in sina medlemmar till en stor inspirationskväll med tema "inredning" på Dunkers Kulturhus. Omkring 300 hyresgäster har anmält sig för att delta under kvällen, där färger, former och smarta lösningar för hemmet står i fokus!

– Detta är ett väldigt uppskattat evenemang och det är jätteroligt att så många av våra medlemmar har anmält sig. Vi vill ge våra medlemmar någonting extra och samtidigt få tillfälle att möta dem i ett trevligt forum, säger Carolina Nilestam, verksamhetsutvecklare på Hyresgästföreningen region norra Skåne och som arrangerar evenemanget.

Program:

• Förvaringsdrottningen och författaren Paulina Draganja, känd från tv-programmet Äntligen hemma, delar med sig av sina bästa förvaringsknep!
  • Inredningsexperter från IKEA ställer ut samt föreläser kring inredningstrender!
  • Flera olika utställare visar upp fina inredningsdetaljer och tipsar om hur du väcker liv i gamla prylar!
  • Mat, mingel, med mera!

Tid: Onsdag den 23 november, kl 18–20.30.
Plats: Konsertsalen, Dunkers Kulturhus i Helsingborg.

Varmt välkommen att bevaka evenemanget!

För mer information kontakta:
Carolina Nilestam, verksamhetsutvecklare på Hyresgästföreningen region norra Skåne: 010-459 17 48 eller 070-630 01 17

• trender
  • inredning