Hyresgästföreningen Gällivare/Malmberget fyller 70 år

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2019 09:05 CET

Hyresgästföreningen Gällivare/Malmberget fyller 70 år och det vill vi fira med en jubileumsfest tillsammans med våra medlemmar på lördag. Media är också välkomna att delta.

- Hyresgästföreningen jobbar för allas rätt till en god bostad till rimlig kostnad och vi har nu funnits i Gällivare kommun i 70 år. Jag är övertygad om att det kommer att bli en trevlig jubileumsfest och jag hoppas att så många som möjligt kommer och firar med oss, säger Gun Isaxon, ordförande Hyresgästföreningen Gällivare/Malmberget.

Tid: Lördag 2 februari, kl. 18.00
Plats: Nordan, Järnvägsgatan 7, Malmberget

Anmälda gäster serveras middag från kl. 19 och därefter blir det underhållning, tårta och samvaro.

Välkommen!

Gun Isaxon, ordförande Hyresgästföreningen Gällivare/Malmberget, 070-354 26 88
Anna Lyckholm, verksamhetsutvecklare Hyresgästföreningen Region Norrland, 072-221 15 15