Välkommen till Tallnäsdagen

Pressmeddelande   •   Aug 25, 2017 08:25 CEST

Imorgon genomförs den 26:e upplagan av Tallnäsdagen i Tallnäs Centrum. Syftet är att lyfta fram det goda livet i Tallnäs och allt spännande som händer där och under dagen invigs dessutom Aktivitetsparken. Media är välkomna att delta.

Tallnäsdagen är ett bra tillfälle för såväl boende i området som besökare att träffa varandra. Bland annat kommer Timråbo att inviga Aktivitetsparken, med bland annat klätternät och grillmöjligheter. Dessutom kommer räddningstjänsten och polisen att finnas på plats och visa upp sin verksamhet, ge goda råd med mera.

Tid: Lördag den 26 augusti, kl. 11.00-16.00
Plats: Tallnäs Centrum

Under dagen finns hamburgare, hantverk, kaffe, godis, popcorn och bröd till försäljning. Dessutom anordnas loppis och godisregn.

Program:

11.30 Invigning av Aktivitetsparken
12.00 Smultron & Sång
13.00 John Lindberg Trio
15.00 Convoy, Amina

Konferencier är Christer Jonasson. Tallnäsdagen genomförs för 26:e gången av Hyresgästföreningen i samarbete med AB Timråbo, Timrå kommun och Svenska kyrkan.

Välkomna!

Lillemor Göranson, ordförande Hyresgästföreningen Sundsvall/Timrå, 070-957 33 66