IBEYOSTUDIO växer med tre nya medarbetare

IBEYOSTUDIO fördjupade under 2012 sin verksamhet inom digital strategi och eventproduktion. Dessutom utökades varumärkesportföljen med ett antal stora kunder inom livsstilssegmentet, bland andra Reebok. För att möta utvecklingen utökar nu byrån sitt team med tre personer.

Liv Wiklund Jonsson, tidigare Account Manager på Star PR Group, får en roll som senior projektledare på IBEYOSTUDIO. Hennes team kompletteras även med PR-konsulten Monika Khavar, som tidigare arbetade som presskontakt på Dagmar.

För att ytterligare stärka sitt erbjudande inom varumärkesstrategi och research har dessutom plannern Sofia Green rekryterats.

– IBEYOSTUDIO expanderar stadigt och det känns tryggt att vi nu lyckats rekrytera tre så kompetenta och driftiga personer. Liv, Monika och Sofia passar in perfekt i företaget. De kompletterar oss professionellt och passar samtidigt in ur den personliga aspekten, säger Marcus Kollberg som tillsammans med Lotta Brattin är grundare av IBEYOSTUDIO.

För mer information:

Lotta Brattin

lotta@ibeyostudio.se

Marcus Kollberg

marcus@ibeyostudio.se

• byrå
  • inredning
  • rekrytering

IBEYOSTUDIO is a lifestyle PR and event agency from Stockholm that enables brands to become visible and strengthen their brand value. Our ambition is to be perceived as a progressive and passionate company by pushing the boundaries and combining state-of-the-art solutions with more traditional PR craftsmanships - all at a very high creative level.