coachOscar hederpris utdelat vid ICFs globala konferens i Malmö

Pressmeddelande   •   Sep 18, 2014 23:56 CEST

Förra veckan delades årets coachOscar ut i samband med en föreläsning hos Mindmentor. Vid kvällens bankettmiddag vid ICFs globala konferens i Malmö överraskades deltagarna med utdelning av ytterligare en coachOscar, den här gången i kategorin hederspris. Utmärkelsen tilldelades Skolcoacherna för sitt engagemang för coaching i svenska skolor.

CoachOscar är en utmärkelse som tillkommit på initiativ av George Zsolnai som på dett sätt vill uppmärksamma goda förebilder bland Sveriges coacher. Årets övriga pristagare är Inger Eriksson, coachOscar kategorin Årets Coach, Michelle Nannesson, kategorin årets NPFcoach och Annelie Björnsdotter, kategorin årets Teracoach.

ICF är en global branschorganisation för professionella coacher med ICF Sverige som en del.
Inom ICF arbetar vi för kvalitetssäkrad coachning med god etik, hög standard och oberoende certifiering.

ICF Sveriges styrelse består av förtroendevalda coacher som arbetar ideellt med styrelsearbetet. Styrelsen ansvarar för verksamhetens strategiska frågor och verkar för samordning mellan de olika lokala grupperna.

Kommentarer (0)