EPi Kund och Partner dagar 2014 i Köpenhamn

Vi är stolta att annonsera vårt sponsorskap av EPiServer Update 2014. Vi vill välkomna er till årets galaföreställning på nya teatern i Köpenhamn, där det kommer bjudas på massvis av information och kunskap från den digitala världen. Ledande danska och internationella experter finns på plats för att upplysa om den senaste tekniska utvecklingen och heta trender inom e-handel och digitala marknader. Bland annat kommer Tim Walters (US) från Digital Clarity Group i sällskap med andra deltagare prata om hur du på digital väg kan ta hand om dina kunder, nu och i framtiden. Missa inte heller Thomas Blachman (dansk kompositör och offentlig debattör), som bjuder på en dräpande analys av de mänskliga konsekvenserna av en digitaliserad värld och de utmaningar som möter oss i detta nya tidevarv.

Fakta om evenemanget:

·  16 presentationer av experter inom det digitala området.

·  Mingel och nätverkande i en exklusiv miljö.

·  Öppen bar och trerätters galamiddag i teaterns restaurang.

Evenemanget är GRATIS för danska företag. EPiServer Update 2014 riktar sig till alla som arbetar med ett företags ”digitala aktiviteter”, både på den tekniska sidan och affärssidan.