iCore Solutions och Jetshop har blivit partners

Tanken bakom samarbetet är att iCore Solutions kommer att leverera integrationsplattformen och kunskap till nya och befintliga kunder som vill integrera sina e-handelstransaktioner på ett smart och kostnadseffektivt sätt, med sina ERP. Det kommer att ge betydande fördelar till slutkunden.

- Vi är glada över att ha en ny och professionell integrationspartner inom området för e-handel, säger Joakim Borgman, Key Account Manager på iCore Solutions.

- Enkel och smidig integration är viktigt för framgångsrik multikanalsförsäljning. Samarbetet med iCore är ett ytterligare viktigt steg för oss för att förse våra affärsmän med det bästa inom klassteknologi för vinnarna inom den snabbt växande säljmarknaden, säger Christian Zanders, CEO på Jetshop.

Om Jetshop
Jetshop utvecklar och marknadsför det ledande e-handelkonceptet Jetshop Commerce. Jetshops produkt inkluderar både tekniska lösningar för e-handel, liksom webbdesign, affärsutveckling och affärsrådgivning för att utveckla tjänsten på internet. Företaget grundades år 2003 och har snabbt blivit en av de största förmedlarna av skräddarsydda e-handelslösningar i Skandinavien. Idag använder cirka 3000 företag Jetshop Commerce via webben, med en kombinerad omsättning på nästan biljon svenska kronor.

I november 2010 utnämnde Technology Fast5, tredje året i rad, Jetshop till ett av Sveriges snabbast växande företag. Jetshop har också blivit klassat som en av de 500 snabbast växande teknikföretagen i Deloitte EMEA, 500 år 2009 och 2010. Idag har företaget 30 anställda på kontor i Sverige, Norge och Polen.

Läs mer på www.jetshop.se.