Idre Fjäll rekomenderat besökmål av Zoovers besökare

På bild Joacim Johansson vd, Idre Fjäll

Idre Fjäll är rekomenderad som resmål av Zoovers besökare. Zoover är en av de ledande resesajterna där besökarna själva skriver om resmålet de har varit på, hur de har upplevt kvaliteten och skriver om vilka sevärdheter man som gäst inte får missa under sin vistelse.

I Holland är Zoovers resesjat stor och där många av Idre Fjälls pressumtiva gäster går in och tittar på såväl vad de kan se på resmålet, som vilket omdöme resmålet får på sajten. Resesajter som Zoover blir allt viktigare för anläggningar och destinationer då de har en högre trorvärdighet än traditionell marknadsföring.

- Vi är såklart jättestolta över denna rekomendation och framför allt när det är besökarna själva som ger betyget, fortsätter Joacim Johansson, vd Idre Fjäll.

Idre Fjäll gillar familjer och familjer gillar Idre Fjäll. Både sommar och vinter är Idre Fjäll en av de ledande anläggningarna inom den svenska fjällvärlden. Det finns cirka 7 800 bäddar på Idre Fjäll och under ett år har Idre Fjäll cirka 550 000 gästnätter, varav cirka 110 000 är under barmarkstid. Idre Fjälls målgrupper förutom familjer är företag/konferens och idrott.