Vårda din båt som ett proffs - Mirakelmedlet finns nu tillgängligt i Norden

Behöver du rengöra hårt sittande smuts på båten? Då är det dags att ta fram testvinnaren ABNET® Professional som rengör hela båten, oavsett båt, inredning, båtbotten och skadar varken färglager, listor, tätningar eller andra känsliga detaljer. Koncentratet är framtagen med ekologiska formler, är tuff mot svår smuts och har unik separationsteknik.

Båtägare vet hur svårt det kan vara att rengöra båten, hur slitsamt arbetet är och hur olika medel måste införskaffas för att hålla båten glänsande hela säsongen. Det tycks ändå vara svårt att få båten helt ren och det är vanligt att använda starka syror med frätande egenskaper som förgiftar våra sjöar, vattendrag och havsmiljö. – ABNET® är ett snabbverkande rengöringsmedel som används på alla ytor och tar bort hårt sittande smuts utan giftiga eller hälsoskadliga ämnen, säger Perya Khalit, VD ieasysystem North AB.

BRETT SPEKTRUM AV TILLÄMPNING

– Produkten är lika effektivt på alla ytor, oavsett vad du har för båt, säger Anders Johem, försäljningschef på Byggplast & Båtprylar i Sverige AB. ABNET® används för både utvändig och invändig rengöring och har en så kallad renoverande effekt. Koncentratet är ett vattenlösligt professionellt rengöringsmedel som fungerar genom att separera smuts från alla underlag genom antistatiska egenskaper.

Det som alltid har varit självklart inom båtbranschen finns nu tillgängligt även för privatpersoner.

Byggplast & Båtprylar i Sverige AB har lanserat det professionella rengöringsmedlet ABNET® till både professionella användare och privatpersoner med tillhörande högkvalitativa redskap. – ABNET® finns nu i alla Byggplast och Båtprylars återförsäljare över hela landet, säger Anders Johem.

Finns tillgängligt hos ieasysystems återförsäljare

Byggplast & Båtprylar

KAMA Fritid

SeaSea

Hjertmans

Erlandssons brygga

Båtaccenten

Östersjökompaniet

• Företagande, allmänt

ieasysystem North AB har nordisk exklusivitet för varumärket ABNET® med produktion och sluttillverkning i Sverige. Sedan 1980-talet har vårt laboratorium Socité de la Vigie forskat och utvecklat ett multifunktionellt rengöringsmedel under varumärket ABNET® för den professionella industrin på den globala marknaden.

Resultatet är ett rengöringsmedel med brett spektrum av tillämpning, hög prestanda, miljöeffektivitet och ekonomiska fördelar för krävande användare såväl som vardagligt underhåll för privatpersoner.

Läs mer på www.ieasy.se

Perya Khalit