Så ska du investera 2016!

Avanza Forum är ett av Sveriges största event för investeringar och sparande. Förra året var nästan 6 000 personer på plats och drygt 50 000 följde eventet live på webben. Kom och låt dig inspireras av goda råd, utblickar och inte minst investeringsråd.

Den 10 mars kommer vi på IKC att vara med på Avanza Forum i Ericsson Globe. Vi erbjuder allt från spännande spetsfonder till konkurrenskraftig ränteförvaltning och heltäckande pensionstjänster. Vårt förvaltningsteam har en gedigen bakgrund och lång erfarenhet av kapitalförvaltning och hantering av risker. Kom gärna förbi vår monter så berättar vi mer om våra fonder och vår förvaltning. Vi håller till i monterplats 8 (se bild). Välkomna!

Under Avanza Forum kommer flera finansiella experter och bolagschefer från inspirerande företag att hålla intressanta föredrag. Bland annat kommer Jörgen Lantto, VD Fingerprint Cards och John Elvesjö, grundare på Tobii att tala om den nya tekniken som har ändrat vår konsumtion. Den kan bland annat läsa av oss och våra ögonrörelser samt fingeravtryck på ett nytt sätt. Förutom alla spännande talare på scenen kommer du kunna få placeringstips från en mängd experter i finansbranschen som ställer ut på mässan. Du kommer få vägledning om hur du ska investera och spara smart under 2016.

Mer information om tider och program hittar du på Avanzas hemsida www.avanza.se

Anmäl dig här.

Vi ses på Avanza Forum! En viktig kväll för dina framtida investeringar.