Indoor Walking på IKSU sport

IKSU fortsätter satsningen på Indoor Walking och startar även på IKSU sport. Indoor Walking är en enkel och tillgänglig konditionsträningsform som passar alla från den helt otränade till den som vill ha stor utmaning. Indoor Walking är gruppträningsformen som påminner om cykling men istället för en spinningcykel använder man en crosstrainer.

Tidigare i vår var det premiär för den nya gruppträningsformen på IKSU spa. Redan efter några månader har Indoor Walking nu passerat cykling som den mest välbesökta gruppträningsformen på IKSU spa. Under vecka 19 var hela 265 personer på Indoor Walkingpass.

Nu satsar IKSU på Indoor Walking även på IKSU sport. En ny sal har inretts med 40 "walkers" och schemat är i gång från den 23 maj.

Indoor Walking premiär på IKSU sport
måndag 23 maj kl 12:15 i nya gruppträningssalen Wien.

För mer information om Indoor Walking på IKSU kontakta Elvira Johansson, gruppträningskoordinator på IKSU sport.

Tel 090-170827, 070-305 24 62, e-post: elvira.johansson@iksu.se,

• iksu spa