Nytt spa-koncept på IKSU spa i Umeå

Tisdagen den 20 december lanserar IKSU ett nytt spa-koncept på anläggningen IKSU spa på Umedalen i Umeå i samarbete med Kerstin Florian. Alger, lera, thermalsalter, örter och väldoftande oljor är några av de välgörande ingredienserna i det exklusiva spa-konceptet. Med Kerstin Florians berömda och omtyckta hudvårdsprodukter för både ansikts- och kroppsbehandlingar som bas erbjuder IKSU skön avkoppling och inspirerande träning i en unik konstsmyckad miljö på IKSU spa.

Spadag Lyx ingår

Bokar du en spabehandling får du möjlighet att njuta på IKSU spa en hel dag med Kerstin Florians hårvårdsprodukter i duschen och lån av handduk, badrock och tofflor. Du kan delta i några av IKSU:s gruppträningspass och får tillgång till gym- och konditionsrum. Kanske vill du bara njuta av en skön simtur i Baltiska havet (32°c) kombinerat med att soltorka i solrummet eller slappna av i någon av de varma källorna.

Hela besöket börjar med IKSU spa:s sparitual som utförs med speciella produkter från Kerstin Florian under lugn och ro. Utifrån produkterna erbjuds bland annat kropps- och ansiktsbehandlingar med namn som Lavender Dream, Thalasso kur och Moor Mud-lerinpackning.

En Spadag eller Spadag Lyx på IKSU spa kan även bokas separat, utan ytterligare kroppsbehandling. I entrén på IKSU spa finns produkterna från Kerstin Florian att köpa

Läs mer om IKSU:s nya spakoncept här

Ladda ner Spameny våren 2012. Gäller från och med 20/12 2011.

Fia Magnusson,
Verksamhetschef Hälsa