Vårens gruppträningsnyheter på IKSU

Pressmeddelande   •   Jan 18, 2018 13:56 CET

Mamma-Baby är för dig som är nybliven mamma och vill komma i form. Här tränas kondition, styrka och rörlighet. Barnen är med på passen

Fr o m januari hittar du följande lätt-pass i vårt utbud:
Lätt Yoga För dig som är nybörjare eller söker en lättare Yoga. Skonsamma övningar utförs långsamt i samspel med din andning.

Lätt Zumba Vi dansar tillsammans i ett lugnare tempo där rörelseglädjen har största fokus. Stärkande träning för kropp och själ, där vi har roligt tillsammans. Alla kan vara med, otränad som tränad.

Lätt Cykel passar alla oavsett träningsbakgrund eller ålder. Du använder dig av cykelns skärm och kan följa din egen utveckling på ett roligt sätt. Vi hjälper dig att ställa in cykeln och wattmätaren innan passet startar.

Kommentarer (0)