Jessica Almenäs visar upp Indiskas festkollektion

Indiska presenterar vinterns festkollektion tillsammans med Jessica Almenäs

Inför vinterns festligheter lanserar Indiska en kollektion med utvalda festplagg i svart, guld och silver med spännande detaljer såsom volanger och glitter. Jessica Almenäs, välkänd tv-profil, visar upp kollektionen som består av klänningar med klassiskt snitt, tunikor, byxor, blusar och en festlig byxdress.

”Jag är stolt över att få göra detta samarbete med Indiska, ett varumärke som funnits med mig i många år och som jag tycker är en färgklick i den mestadels svarta modevärlden. De senaste åren tycker jag att Indiska har höjt modegraden på sitt sortiment och det tycker jag kommer fram tydligt i årets festkollektion.”, kommenterar Jessica Almenäs.

Indiskas festkollektion finns online och i butik från och med den 7 november.

Maria Backlund
Marknadschef Indiska