GP ger tummen upp för QGate

GP ger tummen upp för QGate

I söndagens nummer av Göteborgs-Posten (sidan 67) testades QGate, det intelligenta vägguttaget från Induo Home.

GP konstaterade att QGate är en bra allround-lösning som klarar många uppgifter. Eftersom produkten kan anpassas till nya situationer med hjälp av appar går det snabbt att anpassa den till nya situationer, GP testade en rad av dessa appar och även dess möjligheter att skicka statusuppdateringar till Facebook och Twitter.

"Jag har testat Qgate några dagar och tycker den verkar ha stor potential" skriver GPs Eva Wieselgren och ger den betyget fyra av fem fyrar. Vi är naturligtvis jätteglada över omdömet och att vi tycker också att QGate har en stor potential. Möjligheten att anpassa funktionen med hjälp av appar är en sådan egenskap och våra egna favoritappar inför sommaren är dels QCooler (den kan styra din portabla luftkonditionering baserat på klockslag eller temperatur) och dels QChalet (som kan hålla koll på din bostad när du tillbringar sommaren på annan ort).

Mer information om QGate finns på vår svenskspråkiga hemsida. QGate levereras med ett förbetalt GSM-abonnemang och dess listpris är 2 250 kr inkl moms.