Sveriges största sajt för kommunikation?

Sveriges största sajt för kommunikation?

I dagarna lanserade vi på Induo en ny hemsida som är en sammanslagning av en blogg och våra tre tidigare hemsidor. Då vi sedan starten 2008 flitigt har bloggat så kan vi nu presentera vår nya hemsida, www.induo.com, med över 1600 bloggposter och 500 sidor om kommunikation med och utan kabel.

Induos fokus är kommunikation som erbjuder driftskontinuitet. Driftskontinuitet kan vara olika saker, ibland betyder det att varje sekund räknas. Även ett kort avbrott i kommunikationen även om det bara handlar om millisekunder kan innebära ökade kostnader. För dessa typer av system är förberedelse viktigt, att bygga ett stabilt system som levererar det som förväntas. Vår nya hemsida samlar inte bara en rad produkter utan även våra efterfrågade sektioner:

• Bäst i test
  • Lösningar från verkligheten med över 50 exempel på tillämpningar
  • Komigånginstruktioner

och vår nya sektion kunskapsbanken där vi samlar kunskap om kommunikation, trådlöst eller via fasta nätverk.